Home Alcoi La Glorieta d’Alcoi s’omplirà amb 40 comerços i animació per al Mercat...

La Glorieta d’Alcoi s’omplirà amb 40 comerços i animació per al Mercat del Nadal a principis de desembre

0
SHARE

Alcoi: la Ciutat del Nadal, és la marca que identifica a la capital de l’Alcoià cada vegada que s’apropen estes dates màgiques a final i principi de cada any. La localitat es transforma per a revestir la seua Trilogia Nadalenca amb esdeveniments relacionats amb esta festivitat. Les Pastoretes, la Burreta i la Cavalcada vindran també enguany envoltats d’esdeveniments que busquen contagiar l’esperit nadalenc a alcoians i visitants.

Així, l’Ajuntament d’Alcoi ha presentat una nova edició -i és la 7a- del Mercat del Nadal, que ocuparà durant els dos primers caps de setmana el Parc de la Glorieta. Esta localització del Centre es converteix en un pol de concentració en el que es congreguen 40 comerços locals. Milers de visitants acudeixen al Mercat del Nadal en busca de decoració, productes nadalencs o simplement per a impregnar-se de l’estima que la ciutat dels ponts destil·la pel seu Nadal. La Glorieta, a més, tindrà animació nadalenca per a atraure a tot tipus de públic.

Campament Reial

Altra pota del Nadal Alcoià la suposa una iniciativa que es va encetar al  2015 i que, des de llavors, ha transformat cóm alcoians i visitants comencen el dia de la Cavalcada dels Reis Mags: el Campament Reial. El matí del 5 de gener, més de 7.000 persones visiten el paratge del Preventori per a conèixer el lloc on Melcior, Gaspar i Baltasar descansen la nit prèvia a la seua arribada a Alcoi. En este campament, els Mags de l’Orient contesten a les cartes dels menuts i preparen els regals que repartiran al dia següent.

La recaptació del Campament Reial d’Alcoi es destina a finalitats solidàries. Enguany, els beneficiats seran els usuaris del Centre d’Educació Especial Tomàs Llàcer de la ciutat.