Home Destacats La negativa de PP i No Adscrita avorta la possibilitat d’una moció...

La negativa de PP i No Adscrita avorta la possibilitat d’una moció de censura contra Palmer a l’Alqueria d’Asnar

0
SHARE
Part dels integrants del PSPV a l'Alqueria d'Asnar.

Des que a principis de novembre es va trencar el Govern municipal a l’Alqueria d’Asnar -integrat fins llavors per dos regidors No Adscrits, ex Compromís, i dos del PP- que el principal grup de l’oposició, el PSPV està tractant de tornar a ostentar un poder que ja va regentar durant més de 40 anys. Els socialistes han tractat de negociar tant amb els conservadors com amb la regidora No Adscrita la possibilitat de presentar una moció de censura contra l’Alcalde, Cèsar Palmer.

No obstant, després de setmanes de negociacions, ni els populars ni Sarai Gonzàlez han prestat el seu suport a la proposta dels socialistes. Una proposta que passava -segons afirma el PSPV de l’Alqueria d’Asnar en un comunicat en xarxes socials- per assolir l’Alcaldia com a força més representativa després dels comicis del 2023. Però ni el PP ha donat via lliure als seus regidors per a negociar amb el seu principal rival polític; ni la No Adscrita està disposada a acordar una moció si no resulta elegida Alcaldessa.

Davant d’aquesta tessitura, el PSPV alquerier ha decidit aturar les negociacions i continuar amb la seua tasca d’oposició. Tot mentre l’actual Alcalde, Cèsar Palmer, ostenta totes les atribucions del Govern municipal en la seua persona i gestiona el Consistori per sí mateix. Els socialistes afirmen que el primer edil protagonitza diferents escàndols amb diners públics de pel mig que, pel moment, no han sigut demostrats o condemnats per la Justícia.