El C.D. Alcoyano ha estrenat categoria en la 2ª RFEF amb un autèntic partidàs a El Collao, on ha aconseguit un empat (2-2) que sap a victòria contra el València Mestalla, un rival potent que arribava amb gana d’inaugurar la competició de lliga. La nit de diumenge ha tingut un ambient especial: les pantalles anunciaven la xifra de 2.000 abonats i més de 1.900 aficionats van acompanyar els de Fran Alcoy en un Collao renovat, amb nova imatge i ganes de ser el fortí que tradicionalment ha sigut.
El duel ha registrat un alt voltatge des de l’inici. El filial valencianista, dirigit per Angulo, ha sabut aprofitar les seves opcions i ha marxat al descans amb un avantatge de 0-2, malgrat que el Deportivo ha disposat de diverses ocasions clares als minuts finals de la primera meitat que no han arribat a materialitzar-se.
Remuntada
A la represa, el guió ha canviar completament amb l’expulsió de Tiko, però l’equip local ha lluitat amb fúria, guerra i moral, i ha aconseguit igualar el partit. En només dos minuts, el conjunt blanc-i-blau ha aconseguit igualar el marcador: primer ha estat Loren qui ha retallat distàncies amb l’1-2; i poc després el capità, Raúl González, ha signat l’empat amb un gol molt celebrat, en el que ha estat el seu retorn a casa i la seva estrena de lliga en aquesta nova etapa.
Al tram final, el partit ha pogut caure de qualsevol costat. Al minut 87, Jagoba Zárraga ha aparegut providencial per evitar el tercer del València Mestalla amb una gran intervenció, i el Deportivo ha vorejat fins i tot la remuntada completa en l’última ocasió del xoc. El xiulet final ha deixat un 2-2 al marcador i un punt que sap a molt més, fruit de l’esforç, la fe i el caràcter que defineix al conjunt del Collao.
Pròxim partit
El proper compromís del C.D. Alcoyano serà el diumenge 14 de setembre a les 17.00h davant de la U.E. Sant Andreu català, al Narcís Sala, on serà el primer desplaçament de la temporada per als de Fran Alcoy.
