Home Cultura Ibi convoca a artistes de tota Espanya al IX Concurs de Cartells...

Ibi convoca a artistes de tota Espanya al IX Concurs de Cartells per a la Cavalcada dels Reis Mags del 2026

0
SHARE
Els cartells guanyadors dels dos darrers anys per a anunciar la Cavalcada dels Reis Mags a Ibi.

L’Associació dels Reis Mags d’Ibi ha fet públiques les bases per participar en la que és ja la 9a edició del seu Concurs de Cartells per a la Cavalcada més màgica de l’any. Com cada any, la vila joguetera celebrarà una de les cavalcades més màgiques que existeixen a tota la geografia espanyola el proper 5 de gener del 2026. Per a una població que es considera com la casa de Ses Majestats Melcior, Gaspar i Baltasar, donar imatge a l’esdeveniment s’ha convertit en tota una prioritat.

Per això, des de fa 9 anys es convoca anualment a artistes plàstics de tota Espanya a participar en el concurs que identificarà a un dels principals actes del Nadal a Ibi. Cadascun d’ells podrà presentar fins a 2 obres inèdites que representen el que els Mags de l’Orient signifiquen per a la localitat, on són tota una eminència entre majors i, sobre tot, menuts.

Premis i condicions

El guanyador obtindrà un premi de 1.000€, al temps que el jurat es reserva la possibilitat d’entregar també un accèssit valorat en 250€ en funció a la qualitat de les obres presentades. Totes elles hauran de ser remeses a l’Associació dels Reis Mags d’Ibi abans del proper 31 d’octubre de 2025. Les conclusions del jurat es faran públiques el 14 de novembre i la presentació de l’obra guanyadora tindrà lloc durant el Pregó de les Festes d’Hivern de la localitat.