Home Castalla Un motorista perd la vida aquest diumenge en estavellar-se amb la seua...

Un motorista perd la vida aquest diumenge en estavellar-se amb la seua moto a la CV-798 entre Castalla i Tibi

0
SHARE
Una unitat del SAMU espera a l'helicòpter per a traslladar a un ferit, en una imatge d'arxiu.

Passades les 10 del matí d’aquest passat diumenge 6 de juliol, el Centre de oordinació d’Emergències (CICU) ha rebut una cridada alertant d’un accident de trànsit amb una motocicleta implicada. La pilotava un home de 30 anys que, per causes que investiga la Guàrdia Civil, ha patit un accident sobre aquest vehicles de dos rodes. Les ferides patides li han acabat costant la vida.

A l’arribada al lloc de l’incident, els efectius d’emergències han tractat de reanimar a l’accidentat, que es trobava en parada cardiorespiratòria. Tot i que han utilitzat les darreres tècniques de reanimació, no els ha sigut possible recuperar-lo. Una unitat del SAMU, altra del SVB i un helicòpter medicalitzat únicament han pogut confirmar la mort del jove motorista.

Segons ha trascendit, l’accidentat era infermer a l’Hospital del Sant Joan i veí del barri alacantí de Sant Blas. El succés ha causat consternació a totes dos ubicacions, on la víctima era coneguda. A més, formava part d’un col·lectiu moter amb el que gaudia de les eixides amb moto.