Inici Alcoià L’Alcoyano cau de la Copa d’Federació

L’Alcoyano cau de la Copa d’Federació

133
0
COMPARTIR

La Jutge Única de competció ha donat la raó al Castelló i imposa una multa de 1.001 euros al Club Esportiu Alcoyano per l’alineació indeguda en el passat partit de la Copa de Federació.
Recoredem que el motiu per el qual el Castelló va impugnar el partit seria una alineacio indeguda del futbolista Juanma Acevedo el qual tindria pendent de complir un partit per sanció per acumulació de targetes en la passada temporada, concretament a les semifinals de la Copa d’Federeación, quan jugava al Socuellamos.
Davant la resolució, al club blanc i blau només li queda interposar recurs davant el Comitè d’Apel•lació, en un termini de deu dies.
D’aquesta manera, el conjunt de la Plana, accedeix finalment a la segona ronda i s’enfrontarà aquesta mateixa setmana al Jove Espanyol, en duel que tindrà lloc a Castalia.

El text resolutiu és el següent:

“En virtud de cuanto antecede, la Jueza de Competición,

ACUERDA:

Estimar la denuncia de alineación indebida del jugador del CD Alcoyano, D. Juan Manuel Acevedo Marín, formulada por el CD Castellón SAD, con relación al partido de dieciseisavos de la Copa Real Federación Española de Fútbol, disputado entre ambos equipos el día 9 de octubre de 2019, y en consecuencia, en virtud de lo que establece el artículo 76 del Código Disciplinario de la RFEF: JUEZA DE COMPETICIÓN

1º) Declarar resuelta la eliminatoria de que se trata a favor del CD Castellón SAD.

2º) Imponer al club infractor, CD Alcoyano SAD, una multa en cuantía de mil un euros (1.001 €).

3º) Computar el encuentro en cuestión para el cumplimiento de la sanción en su día impuesta al jugador D. Juan Manuel Acevedo Marín, que intervino indebidamente.

Contra la presente resolución cabe interponer recurso ante el Comité de Apelación en el plazo de diez días hábiles, a contar desde el siguiente al que se reciba la notificación.

La Jueza de Competición,”