Home Destacats L’Associació Reis Mags d’Ibi aprova nou protocol meteorològic i rep la subvenció...

L’Associació Reis Mags d’Ibi aprova nou protocol meteorològic i rep la subvenció municipal cara al Nadal

0
SHARE
Imatge d'arxiu de la Cavalcada dels Reis Mags a Ibi.

L’Associació Reis Mags d’Ibi ha rebut durant la passada setmana l’ingrés corresponent a la subvenció anual atorgada per l’Ajuntament d’Ibi, per un import de 20.850 euros, d’acord amb el conveni signat entre les dues institucions. Aquesta ajuda econòmic, que el Consistori concedeix cada any, té com a objectiu col·laborar en l’organització i el desenvolupament de la tradicional festa dels Reis Mags, una de les celebracions més esperades i estimades pels xiquets d’Ibi.

Des de l’Associació, “volem expressar el nostre agraïment a l’Ajuntament pel compromís amb la cultura, la tradició i la il·lusió que envolta cada 5 de gener, i que fa d’Ibi un lloc únic per viure la màgia dels Reis Mags. Aquesta aportació és fonamental per poder continuar creixent i oferint una festa digna, segura i emocionant per a tota la ciutadania”, afirma el comunicat de premsa difós.

Cal recordar que la situació de manca de personal específic al Consistori iberut ha suposat un important entrebanc a l’hora de destinar les subvencions habituals als ens socials de la localitat. Una situació que es va fer extensiva a molts d’ells i a clubs esportius d’Ibi, que poc a poc han anat recuperant este finançament, sense el qual seria molt difícil mantenir el seu funcionament.

Assemblea General Extraordinària

Per altra banda, l’ens també va celebrar la seva Assemblea General Extraordinària al Centre Social Polivalent, amb una notable participació de socis i sòcies. Durant la trobada, el President de l’Associació, Rubén Martínez, va fer un repàs detallat per totes les activitats realitzades durant l’any 2025, així com per aquelles que encara s’estan duent a terme en els propers mesos, destacant el compromís i la implicació de tots els col·laboradors que fan possible la màgia a la localitat.

Un dels punts més rellevants de la sessió va ser l’aprovació del protocol d’actuació davant inclemències meteorològiques per als dies 4 i 5 de gener, amb l’objectiu de garantir la seguretat i el bon desenvolupament dels actes previstos el cas de condicions climatològiques adverses.

Així mateix, es va aprovar el protocol d’ús i tractament de la bandera oficial de l’Associació, un document que en regula la presència institucional, actes oficials i normes de conservació, en línia amb la importància simbòlica que aquest emblema representa.