L’Ajuntament d’Onil ha aconseguit finalment activar els punts de recàrrega elèctrica municipals, instal·lats i sense funcionament fa anys i que ja es troben plenament operatius a l’Avinguda de Castalla i al carrer Biar. Tot després d’un llarg període de treballs tècnics i administratius necessaris per garantir-ne el funcionament correcte.
Des de l’inici de la present legislatura, l’actual equip de Govern ha treballat “constantment per desbloquejar i posar en marxa aquestes infraestructures, que romanien sense ús efectiu”, afirma el comunicat municipal de premsa remés als mitjans. “Gràcies a aquest esforç, hui Onil fa un pas ferm cap a una mobilitat més sostenible i un model de municipi més modern i compromès amb el medi ambient“, continua el text.
Els punts de recàrrega que resten
Així mateix, en aquests moments s’estan realitzant les obres necessàries per posar en funcionament el més aviat possible els punts de recàrrega situats a l’Avinguda de la Constitució. Aquestes actuacions són imprescindibles per dotar-los d’un subministrament elèctric estable i segur.
L’Ajuntament “lamenta les molèsties que aquestes obres puguen ocasionar i demana disculpes a veïns, comerciants i usuaris per les incomoditats que se’n deriven, agraint la seva paciència i comprensió durant aquest procés. Aquestes actuacions han estat fonamentals per garantir un servei eficient, segur i durador per a tota la ciutadania”, conclou la nota de premsa.






