Inici Destacats Ibi estrena nou logotip per a promocionar-se cara als visitants en el...

Ibi estrena nou logotip per a promocionar-se cara als visitants en el Dia Internacional del Turisme

111
0
COMPARTIR

Aquest passat cap de setmana s’ha celebrat el Dia Internacional de l’Turisme en una jornada en què l’Ajuntament d’Ibi, des de la seva Regidoria de Turisme, presentava el redisseny del logotip que representa la marca turística de la localitat. Una renovació que forma part de la línia de treball intern que durant aquests mesos ha anat desenvolupant aquesta regidoria, i que té com a objectiu principal seguir donant-li visibilitat a el municipi com a destinació turística, atraient tant a l’turisme nacional com a l’internacional, i des d’una pespectiva i concepte actual.

Les característiques de el nou disseny -que es presentava a través dels perfils en xarxes socials de Turisme Ibi- es caracteritza per mantenir l’esperit de l’anterior, però donant-li major frescor i modernitat a través de traços més suaus i dinàmics així com elegància en seva composició. Al seu costat, apareix un nou eslògan ‘IBI. CITY & FAMILY’, dirigint-se de forma prioritària a l’turisme familiar, que és el públic en què Ibi té més potencial, a través de la riquesa tant cultural com natural del municipi.

Del seu redisseny s’ha fet càrrec una empresa de disseny gràfic local, amb la qual s’ha treballat i col·laborat de manera estreta des de Turisme perquè el resultat final de la marca fos el que millor reflectís la personalitat de la localitat. La marca està representada per formes dinàmiques i colors vius que trenquen amb l’habitual, reflectint d’aquesta manera la vida i actitud de la vila iberuda.

La nova marca manté els seus colors corporatius: taronja -calidesa de la infància, dels Reis Mags-, verd -reflex de la vida natural que  envolta a la població-, blau -simbolitza la neu, el bressol del gelat- i el fúcsia -entusiasme, orgull, innovació en el món del joguet-. Però el redisseny afegeix nova tipografia i nou disseny gràfic, amb els quals s’aconsegueix representar les senyes d’identitat més importants d’Ibi i que al·ludeixen a quatre elements de el patrimoni històric, industrial i cultural de la vila: l’art de fer joguets, a través d’una joguet i el monument dels Reis Mags; i el gelat, a través d’un pou de neu i un pol.

El Regidor de Turisme i Museus de l’Ajuntament d’Ibi, Rubén Barea, ha declarat que “amb aquest renovat estil i enfocat als que més poden gaudir de la nostra localitat, seguirem treballant perquè la promoció, difusió i posicionament de la marca Ibi siga un destí preferent per a les famílies a l’interior de la província d’Alacant, que ja part de per si d’un bon segell com és el de Costa Blanca”. Afegieix que, “l’interior de la província té moltíssim d’oferir. Amb l’entorn natural de què disposem i la il·lusió que desperta el món al voltant de la joguina, l’encant que el turista va trobar a la localitat no ho oblidarà mai”.