L’Ajuntament d’Alcoi durà a terme el dimecres 26 i el dijous 27 d’agost diferents talls i modificacions del trànsit a la plaça d’Espanya amb motiu dels treballs de reparació de l’empedrat. Durant les dues jornades es tallaran totalment els dos carrils de circulació situats davant del Teatre Calderón. Per aquest motiu, no es podrà accedir des de la plaça d’Espanya als carrers Sant Tomàs i Pintor Casanova.
Els vehicles procedents del Viaducte que arriben a la plaça des del carrer Gonzalo Barrachina hauran de continuar recte, circulant pel tram habilitat en sentit contrari fins al Cantó Pinyó. Des d’aquest punt podran girar cap al carrer Sant Nicolau o continuar per Sant Llorenç.
Per la seua banda, el trànsit procedent del carrer Sant Tomàs podrà circular amb normalitat, encara que quedarà limitat a un únic carril. En arribar al Cantó Pinyó, els vehicles hauran de continuar cap a Sant Nicolau o podran girar cap a Sant Llorenç. Quedarà prohibit girar a l’esquerra en direcció al Viaducte.
Les persones que necessiten desplaçar-se des d’aquest punt cap a la zona del Viaducte hauran d’utilitzar itineraris alternatius per la Cordeta o la carretera de la Torre de les Maçanes. D’altra banda, les obres també obligaran a modificar el recorregut d’algunes línies d’autobús, segons ha informat l’empresa concessionària del servei.






