Caravaning Alacant ha confirmat les dates de la seva 34a edició, que es celebrarà els dies 5, 6 i 7, i 12, 13 i 14 de febrer de 2027 a IFA-Fira Alacant (Elx). El saló repeteix així el format de dos caps de setmana consecutius que va estrenar al 2026, consolidant-se com la segona fira més important del sector a nivell nacional.
L’edició del 2026 va deixar diverses dades que reforcen aquesta trajectòria: un notable increment del públic nacional durant les jornades de divendres, tradicionalment dominades per visitants internacionals, i la bona acollida de les Caravaning Talks, l’espai de xerrades i trobades que es va consolidar com un dels grans atractius del certamen.
Amb vista a aquesta 34a edició, Caravaning Alacant preveu continuar ampliant el seu espai expositiu i presentarà novetats interessants en la seva programació, en línia amb el creixement sostingut que ha experimentat el certamen edició rere edició. José Cruz, gerent de Caravaning Alacant, ha assenyalat que “cada edició de Caravaning Alacant creix una mica més, i la del 2027 no serà una excepció. Seguirem ampliant l’espai expositiu i treballant en una programació amb novetats que estem segurs que agradaran tant a expositors com a visitants”.
Creixement de públic
Sobre Caravaning Alacant Caravaning Alacant és un dels salons de referència del sector del caravaning i les autocaravanes a Espanya, amb més de tres dècades de trajectòria. Es celebra anualment a IFA-Fira Alacant i reuneix fabricants de vehicles recreatius, càmpings, resorts i marques d’accessoris i tecnologia del sector, a més d’una àmplia oferta d’oci i restauració per al públic visitant.






