Cap de setmana de futbol entre la celebració del Mundial de futbol i la de la Motion Cup el que ha viscut la sub comarca de la Foia de Castalla. Les localitats de Castalla i Onil han donat cabuda a la primera edició de la Motion Cup en la seua categoria benjamí. El torneig busca donar visibilitat a les que, en uns anys, seran les estrelles del futur dins l’esport rei, possibilitant a més que els jugadors de les poblacions de la zona s’enfronten contra equips de primer nivell mundial.
Barça, Porto, PSG, Atlètic de Madrid, Betis, Vila-Real o València, entre altres, han sigut alguns dels principals equips presents a un torneig que ha omplert de gom a gom els estadis de les dos localitats de la Foia. I tot amb alguna presència coneguda que ha suposat també un al·licient més per al torneig.
Protagonisme per als equips de la zona
Entre els equips participants han estat el Rayo Ibense, el Castalla C.F. i la U.E. Onil, que podran contar en el futur que van tindre l’oportunitat de jugar contra equips de fama mundial. Tot en un campionat que ha coronat al València C.F. com a campió i que preveu repetir amb la sub comarca com a seu.
La Motion Cup es celebra en diferents categories i val com a banc de proves per als equips que han de nodrir en el futur als millors equips del món.





