Les localitats de l’interior de la província d’Alacant concentren bona part dels paratges més atractius de visitar de tota la província en quant a natura es refereix. Un fet que les converteix en una destinació perfecta per a ser visitades d’una forma tradicionalment poc habitual: en caravana. Esta modalitat de turisme està experimentant un creixement exponencial durant els darrers temps. Cosa que ha comportat un increment de l’atenció cap a este tipus de vehicles i les superfícies en les que es poden estacionar: càmpings i àrees específiques per a caravanes.
A la província d’Alacant es celebra des de fa més de 3 dècades una de les fires més importants d’este sector: Caravanning Alacant, que tindrà lloc els dos primers caps de setmana del mes de febrer. Un esdeveniment que s’ha convertit en tot un reclam per a milers de persones que, cada vegada més, aposten per gaudir de les seues vacances amb llibertat de moviments.
Congrés dels càmpings valencians
Caravanning Alacant reunirà a la Institució Firal Alacantina (IFA) als principals expositors del mercat nacional i als càmpings de tota la Comunitat Valenciana, com a principals infraestructures per a este tipus de vehicles. De fet, el valor d’esta fira per al sector és tal que l’Associació de Càmpings de la Comunitat Valenciana celebrarà les seues properes assemblees generals en el marc d’este certamen que interrelaciona a tot el sector.
La presentació de la fira ha valgut també per a reconèixer la tasca del personal encarregat de gestionar les acampades de més d’un centenar d’autocaravanes que participen en cada nova edició de Caravanning Alacant.





