Home Alcoi El C.D. Alcoyano crida a l’afició per a arribar als 2.000 abonats...

El C.D. Alcoyano crida a l’afició per a arribar als 2.000 abonats en la temporada 22/23

554
0
SHARE

Bona part dels equips de futbol ja han posat en marxa la seua pretemporada amb l’objectiu d’estar el més preparats possible cara a la propera temporada 2022/2023. Entre ells, el C.D. Alcoyano, que ha treballat de valent des de la Secretaria Tècnica per a confeccionar el planter més competitiu possible. Tot per a una nova campanya en 1ª RFEF i amb rivals històrics com el Numància, el Nàstic de Tarragona, el Múrcia o els filials de Barça, Athletic Club, Reial Societat o Osasuna. Una temporada apassionant per a la que el club vol omplir El Collao en cada xoc en casa.

Per això, l’ens que comanda Toni Justícia ha presentat la nova campanya d’abonaments amb un increment dels preus proper al 20%. Els preu dels carnets oscil·la entre els 335 i els 145 € per a nous abonats, i inclou els 19 partits de lliga, la presentació de l’equip, els partits de pretemporada i la Copa Federació en la que participa el C.D. Alcoyano enguany. Aquells socis que vullguen renovar el seu carnet tenen fins el 12 d’agost per a fer-ho abans de que les localitats siguen alliberades quatre dies després. L’objectiu és superar els 1.600 socis, encara que l’ens somnia amb arribar als 2.000.

Darrers retocs al planter

Amb el planter quasi definit i el retorn de vells coneguts de la parròquia blanc-i-blava, com el porter Miguel Bañuz o José Antonio Soler, el conjunt de Vicente Parras aspira a tindre una temporada, com a mínim, com l’anterior. Ara bé, des de les oficines de El Collao volen mantindre els peus a terra i assenyalen la permanència com el principal objectiu de la nova temporada. No obstant, Justícia no tanca portes a cotes majors en funció de l’evolució de la competició.

Algunes de les principals novetats de la campanya d’abonaments per a omplir El Collao esta temporada són l’abonament familiar –més econòmic-, o el 50% de descompte per a socis que en facen de nous.