Home Ibi Ibi impulsa la recollida d’aparells elèctrics i electrònics participant en una nova...

Ibi impulsa la recollida d’aparells elèctrics i electrònics participant en una nova edició de la campanya Reacciona

427
0
SHARE

Ibi RAEECCIONA davant la gestió dels Residus d’Aparells Elèctrics i Electrònics (RAEE) gràcies a la campanya de sensibilització mediambiental duta a terme a través de la Conselleria d’Agricultura, Desenvolupament Rural, Emergència Climàtica i Transició Ecològica de la Generalitat Valenciana, juntament amb els Sistemes Col·lectius de Responsabilitat Ampliada (SCRAP) de Residus d’Aparells Elèctrics i Electrònics (RAEE) Ambilamp, Ecoasimelec, Ecofimática, Ecolec, Ecolum, Eco-Raee´s, Ecotic i ERP.

Després de l’èxit aconseguit en les dues edicions anteriors, en la qual van participar 650 establiments, es torna a impulsar la recollida dels RAEE en els punts de venda d’aquests productes. L’objectiu principal és continuar involucrant i conscienciant a tots els agents que intervenen en el cicle de vida d’aquests aparells, en l’àmbit de la correcta gestió dels seus residus, des de l’equip de distribució i comerç fins a la ciutadania en general.

En aquesta ocasió la campanya, que es mantindrà activa fins a abril de 2021, va dirigida a 250 establiments de venda d’electrodomèstics distribuïts per la Comunitat Valenciana, entre ells en el municipi d’Ibi i oferirà formació i incentius com a segells de qualitat al distribuïdor per la seua bona gestió dels RAEE i un sorteig especial de 2 premis de 500 euros entre la clientela dels punts de venda que deposite un RAEE en el seu establiment, canviable en el mateix punt de venda.

A més, es realitzaran diferents sortejos entre els seguidors de la campanya en Facebook i Twitter, amb un total de 16 premis de 100 euros, a canviar entre els establiments participants en les tres edicions de RAEECCIONA.

D’aquesta manera es persegueix fomentar i premiar el depòsit de RAEES en els diferents punts de venda així com la participació i implicació del sector estimulant el consum en el comerç de proximitat.