Home Destacats La Nancy de la joguetera colivenca Famosa compleix 55 anys sent la...

La Nancy de la joguetera colivenca Famosa compleix 55 anys sent la 2a nina més venuda a tota Espanya

402
0
SHARE
Diferents models de la Nancy de Famosa exposats pel seu 55é aniversari.

Famosa, l’empresa joguetera líder a Espanya i fundada a la vila d’Onil, celebra enguany el 55è aniversari de la seua icònica nina Nancy. Una efemèride que ve acompanyada per unes dades de vendes històriques, demostrant així que el pas dels anys no ha fet més que reforçar aquesta marca, que segueix sent la de més facturació de la companyia.

Als seus 55 anys, Nancy s’ha situat com la segona marca més venuda del mercat de joguets a tot el país, registrant un creixement del 30% en vendes al mes de novembre. Una de les grans responsables d’aquest increment és ‘Nancy, un dia sent Aitana’, una rèplica de l’artista que ha esdevingut la primera Nancy que representa una celebritat en la història de la marca, i que s’ha posicionat com el producte més venut del mercat de joguines durant aquest novembre.

“La millor manera de celebrar els 55 anys de Nancy és constatar com, malgrat els anys, continua sent un èxit de vendes, amb el seu últim llançament ‘Nancy un dia sent Aitana’ com la joguina més venuda de cara al Nadal. Que una marca amb la trajectòria de Nancy sigui la marca número 10 en vendes del mercat de joguines amb un creixement del 12% des de començament del 2023 és la millor confirmació que està més al dia que mai”, ha assegurat José Miguel Toledo, CEO de Famosa.

“Es tracta d’una marca que ha traspassat generacions, amb què juguen els xiquets hui dia, però amb què també han gaudit les seves mares i àvies. Nancy és un exemple clar de l’aposta de Famosa per la innovació i de com al llarg dels anys ha anat reinventant els clàssics. Al llarg dels seus 55 anys d’història, Nancy ha anat evolucionant per incorporar els canvis socials i ajudar els més petits a integrar-los i desenvolupar la seva creativitat i imaginació”, ha afirmat Toledo.

Nina multigeneracional

Hui en dia Nancy és la marca més icònica de Famosa i ha traspassat generacions, amb la què juguen els nens actualment, però amb què també han gaudit generacions anteriors. Nancy és un exemple de l’aposta de la mercantil nascuda a Onil per la innovació i de com al llarg dels anys ha anat reinventant els clàssics.

Al llarg dels 55 anys d’història, Nancy ha anat evolucionant per incorporar els canvis socials i ajudar els més menuts a integrar-los i desenvolupar la seva creativitat i imaginació. La Nancy ha anat evolucionant per incorporar la realitat que envolta al joc.

Llançamentes recents d’èxit

Entre els llançaments de Nancy més recents que destaquen en aquest sentit hi ha ‘Nancy, un dia amb la Selecció Espanyola’, que es va llançar el juny de 2023 i es va convertir en la primera nina vestida amb l’uniforme oficial de la Selecció Espanyola de Futbol Femení per recolzar l’equip de cara al Mundial de futbol femení en què la Selecció Espanyola acabaria proclamant-se Campiona del Món.

Sota el lema ‘TotesJuguem’, la companyia buscava amb aquest llançament fomentar en els xiquets els valors de la igualtat de gènere a l’esport a través del joc, i contribuir a tenir més referents femenins en un esport en què les dones encara no tenien el suficient reconeixement.

A més, en 2023 s’ha llançat la Nancy, ‘Un Dia Sent Aitana’, una nova edició especial que fa de la cantant Aitana primera celebritat mundial amb la seva pròpia Nancy, i que ja és el producte estrella d’aquest Nadal. Altres grans èxits de la marca en aquest sentit són ‘Nancy, un dia amb mascareta’ que va ajudar els més menuts durant la pandèmia a normalitzar l’ús de la mascareta o ‘Nancy, un dia Youtuber’ que recull el augment d’aquesta xarxa social entre els més joves.