Home Alcoi L’Associació de Sant Jordi assumeix de forma provisional el control de la...

L’Associació de Sant Jordi assumeix de forma provisional el control de la gestió de la filà Magenta

2318
0
SHARE

Davant el pressumpte dèficit registrat per la Filà Magenta, que va ostentar el passat any el càrrec d’Alferes d’Alcoi, l’Associació de Sant Jordi d’Alcoi ha decidit crear una comissió per estudiar la documentació presentada per la junta directiva de la filà Magenta.

A més, suspendran de forma cautelar i temporalment les funcions al Primer Tro i a la junta directiva de la filà i assumiran de forma provisional el control de la gestió de la Filà Magenta mentre la comissió analitza tota la información aportada per l’ens festiu.

Amb aquestes mesures, l’Associació de Sant Jordi garantitzarà el bon desenvolupament del càrrec del capità moro per a les properes festes de Moros i Cristians d’Alcoi. A més, la Junta directiva i les filaes estan treballant des de fa un any en la redacció d’una ordenança fiscal encaminada especialmente a evitar posibles desajustos econòmics en els anys de càrrec de les filaes.

Per la seua banda, els membres que composaven l’Alferes de la Magenta 2018 han emés un comunicat oficial a la xarxa social Facebook a través de la seua fanpage referent a aquest tema que podeu llegir ací íntegrament:

“Tras los acontecimientos sucedidos en estos días nos vemos obligados a hacer una serie de aclaraciones públicas. En primer lugar decir que ni el Alférez, Damas ni Caballeros deben absolutamente un euro a ningún proveedor que nos ha trabajado en estos dos años, pueden dar fe de ello todos ellos. En segundo lugar: Nosotros no sabíamos ni sospechábamos de ninguna anomalía económica que pudiera haber en la Fila. Siempre hemos trabajado con nuestros presupuestos y dentro de nuestras posibilidades económicas.

Estamos dolidos al ver fotos nuestras en la prensa que puedan hacer pensar que nosotros teníamos algo que ver en este problema que es de la Filá, no del cargo.
Estamos a la disposición de la Asociación de San Jorge para mostrar cualquier documentación que se solicite que pueda ayudar a aclarar cualquier cosa
En último lugar nos gustaría mostrar nuestro dolor por todo lo que está pasando en nuestra Fila, después de haber vivido un año tan bonito para nosotros que tanto esfuerzo económico como personal nos ha costado.

Esperamos que todo se aclare y se solucione cuanto antes y poder disfrutar del año de Capitán que con tanta ilusión están preparando sus componentes.”