Home Alcoià Satisfacció en FEDAC per l’òptima adaptació telemàtica del curs de Labora sobre...

Satisfacció en FEDAC per l’òptima adaptació telemàtica del curs de Labora sobre activitats administratives en la relació amb el client

579
0
SHARE

Satisfacció en FEDAC pels excel•lents resultats que està oferint en termes d’ocupabilitat i també de funcionalitat adaptada al període de pandèmia el curs de LABORA “Activitats Administratives en la relació amb el client” que imparteix la Federació d’empreses de l’Alcoià i El Comtat.
FEDAC, de la mà de l’empresa consultora especialitzada en formació ALVACOR, va adaptar els continguts i la dinàmica docent d’aquest curs al model telemàtic el mateix 13 de març, data en la qual es va anunciar la situació d’alarma. Així, quan LABORA va sol•licitar aquesta adaptació els alumnes i docents del curs de FEDAC ja disposaven de la infraestructura i el mètode experimentat i llest per a la seua posada en marxa.
De fet, el curs progressa de manera òptima i l’alumnat treballa diàriament a través de videoconferències, elaboració de treballs individuals i fins i tot grupals per mitjà de les plataformes online.
Es dona la circumstància que aquest curs prepara professionals aspirants a ocupar llocs de responsabilitat com a administratius polivalents i preparats per a l’atenció al públic, clients i proveïdors. I en l’actual situació de pandèmia sanitària global, aquest perfil s’ha convertit en un dels més demandats. De fet, 4 dels 15 alumnes matriculats ja han sigut contractats per empreses que requerien treballadors capaços de complir amb les funcions administratives i atenció al públic a través de processos telemàtics i telefònics.
És un cicle formatiu que compta amb el corresponent certificat de professionalitat que atorga LABORA/SERVEF i també amb una molt elevada taxa d’ocupabilitat en la qual col•laborarà FEDAC a través de les seues empreses associades. L’alumnat entaularà contacte real amb el mercat laboral, ja que el curs inclou pràctiques externes.
Així és com s’està aconseguint complir amb l’objectiu principal del curs, que passava per preparar a aturats perquè aconseguiren una ocupació orientadora l’atenció al públic i el foment de les habilitats comunicatives. Un perfil cada vegada és més demandat per l’empresariat personal administratiu que, a més de les tasques purament comptables, siga capaç d’assumir el contacte directe amb proveïdors y clients.
El curs desenvolupa les següents competències:Les operacions de recepció i suport a la gestió administrativa derivada de les relacions amb el públic o client, intern o extern, amb qualitat de servei, dins del seu àmbit d’actuació i responsabilitat utilitzant els mitjans informàtics i telemàtics, i en cas necessari, una llengua estrangera, i aplicant els procediments interns i la normativa vigent. NIV.