Home Economia Ibi llança la campanya ‘La gran fàbrica’ per a atraure inversió a...

Ibi llança la campanya ‘La gran fàbrica’ per a atraure inversió a base de capacitat industrial

580
0
SHARE

Ibi ha encetat una campanya pensada per a divulgar la seua capacitat per fires de tot el món. Sota el nom Ibi: la gran fàbrica, aquesta iniciativa tracta d’atraure inversions i clients per a les empreses ibenses, divulgant el fet de que els productes de la població estan presents arreu del món i amb un ampli ventall de possibilitats productives.

Des de fa vora un segle, la localitat d’Ibi, com abans van fer altres com Alcoi, ve confirmant-se com a un pol de concentració industrial que, ja en el passat, l’ha fet destí de prosperitat. Ni siquiera la prolongada crisi econòmica de la darrera dècada ha aconseguit minvar la potència industrial de la vila joguetera, ja que l’esperit emprenedor dels seus industrials ha reconduït la producció del joguet cap a multitud de sectors productius. Un fet que ha posat a Ibi com a referent industrial de la zona, a més de com la tercera superfície industrial alacantina.

Amb totes aquestes realitats contrastades, la vila joguetera ha presentat, aprofitant la seua presència a la fira Midest de Paris, la campanya que tracta d’atraure més empreses inversores i clients a la localitat. Rep el nom d’Ibi: la gran fàbrica, i tracta de divulgar per tot arreu el fet de que, per tot el món, existeixen productes fabricats a la població de la Foia de Castalla. Una delegació ibense es troba a la capital francesa per tal de donar ressò a aquesta campanya, amb la es pretén atraure fins a Ibi més indústria i, per tant, més riquesa.

La campanya, que l’Ajuntament porta perfilant els darrers mesos, inclou un audiovisual que es projecta a l’expositor propi que han confeccionat des de la vila joguetera per a assistir a multitud de fires amb el denominador comú industrial. A banda, també s’inclou un directori d’empreses i el seu ram de producció pertinent, a més del catàleg de vendes amb el que poder captar nous clients sense necessitat de que les empreses acudisquen als certàmens de forma individual. Aquesta iniciativa posa de relleu els atractius d’Ibi per a albergar indústries, incloent els seus 2,5 milions de m2 de sòl industrial, que s’ampliaran en el futur; o el fet de que les empreses ibenses poden produir qualsevol cosa.

Tant és així que a Ibi es facturen anualment més de mil milions d’euros per part de les seues més de 550 empreses, que exporten els productes de tot tipus que produeixen més de 6.000 treballadors a més d’un centenar de països repartits per tot el món. La idea és que persones de tot el món entenguen que és més que probable que, en algun moment, hagen consumit productes fets a Ibi.