Home Castalla La Presentació de Càrrecs enceta el tram final per a la celebració...

La Presentació de Càrrecs enceta el tram final per a la celebració dels Moros i Cristians a Castalla en setembre

0
SHARE

Els actes previs a l’arribada dels dies grans dels Moros i Cristians a Castalla ja han començat amb la Presentació de Càrrecs d’aquest passat cap de setmana. La Plaça Major s’ha omplert per segona setmana consecutiva per a conèixer de primera mà als que seran els protagonistes dels festejos: els capitans de les 7 comparses que participen dels actes festers, previstos per als primers dies del mes de setembre.

Mariners, Maseros, Pirates, Cristians, Moros Vells, Moros Grocs i Moros Mudéixars han presentat als seus respectius capitans en una vetlada en la que també s’han vist alguns dels primers trages festers que lluiramn en a males penes mes i mig. Tot en un clima d’expectació per a un acte que enceta el tram final dels preparatius per als Moros i Cristians de la capital de la Foia.

La Presentació de Capitans precedeix a la celebració de Sant Jaume, que tindrà lloc en menys de 2 setmanes i en la que les comparses castelludes ixen al carrer per a anunciar la proximitat dels festejos. Abans de que arriben, Castalla es submergirà en altra de les seues grans tradicions: les Festes de Vaca.