Home Alcoi L’Ajuntament d’Alcoi activa un canal de Whatsapp amb el que mantenir informada...

L’Ajuntament d’Alcoi activa un canal de Whatsapp amb el que mantenir informada a la ciutadania

166
0
SHARE
Un telèfon mòbil amb connexió a internet i l'aplicació Whatsapp és el que es necessita per a accedir al canal d'Alcoi.

L’Ajuntament d’Alcoi ha obert un canal de Whatsapp com a eina d’informació immediata a la ciutadania. Guanyar Alcoi ha presentat un prec per a la creació d’aquest canal, “encara que el procés ja estava en marxa, tal com es va fer en la Regidoria de Cultura fa ja dos mesos”, segons resa el comunicat de premsa remès des del Consistori.

En el canal de WhatsApp municipal es compartiran talls de trànsit, aigua i llum, així com diferents avisos d’interés per a la ciutadania, podent-se ampliar en un futur amb notícies d’actualitat municipal, o programes d’activitats, entre altres. El canal és unidireccional, és a dir, les persones que segueixen el canal reben els missatges i es mantenen informades, però no poden respondre als continguts ni enviar comentaris.

Accés de forma voluntària

La privacitat està protegida atés que ni l’Ajuntament ni cap persona subscrita al canal poden accedir al número de telèfon ni a les dades personals de les persones usuàries.
Recentment, WhatsApp ha posat en marxa els canals, un nou servei de difusió que permet rebre novetats a través d’aquesta aplicació, que és l’eina de missatgeria més utilitzada. Aquesta iniciativa ja està activa en altres poblacions.

L’Ajuntament d’Alcoi ha creat el seu canal propi de WhatsApp com una nova via de comunicació ràpida i efectiva cap a la ciutadania. Les persones interessades són les que prenen la decisió de seguir el canal. En cap cas el titular del compte de Whatsapp, l’Ajuntament d’Alcoi, pot agregar usuaris, com sí que succeeix amb els grups.  Per a accedir al canal cal seguir aquest enllaç accedint a ell des del telèfon mòbil i posteriorment activant les notificacions.

La Regidora d’Administració Local, Lorena Zamorano ha destacat que “en el nostre govern treballem en proximitat amb la ciutadania, mantenint de manera constant reunions amb col·lectius. I un exemple més el tenim ací: volem que la informació arribe a la ciutadania de manera ràpida, clara i directa. A més de tindre la informació en la web oficial, d’aquesta manera aconseguirem que totes les persones interessades tinguen la informació al moment”.